Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Dünya Antrenörler Günü vesilesiyle Manisa Büyükşehir Belediyespor bünyesinde görev yapan antrenörlerle bir araya geldi. MASYA Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen etkinlikte, sporun sürdürülebilir gelişimi için izlenecek yol haritası masaya yatırıldı.
Dışa bağımlı bir spor anlayışı yerine yerli yeteneklerin keşfedilmesine odaklanılması gerektiğini savunan Başkan Dutlulu, başarıya giden yolun hazır oyuncu transferlerinden değil, antrenörlerin özverili çalışmalarıyla yetişen gençlerden geçtiğini vurguladı. Belediye olarak temel misyonlarının halkın kaynaklarını yine halkın geleceği olan gençlere aktarmak olduğunu belirten Dutlulu, "Bizim vizyonumuz, kendi evlatlarımızın potansiyelini ortaya çıkarmaktır" dedi.

Yeni Spor Tesisleri Yolda
Manisa’nın basketbol, voleybol ve hentbol gibi branşlarda üst liglerde temsil edilmesinin şehrin marka değerini artırdığını ifade eden Dutlulu, profesyonel takımlara destek vermeye devam edeceklerini ancak amatör branşların da ihmal edilmeyeceğini belirtti. Atletizmden yüzmeye, okçuluktan judoya kadar pek çok farklı alanda gençlerin yanında olduklarını söyleyen Başkan Dutlulu, kentteki spor altyapısını güçlendirecek yeni yüzme havuzları, modern spor salonları ve kapalı antrenman alanlarının müjdesini verdi.

Hedef 10 Bin Kursiyer
Programda söz alan Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Başkanı Alper Ayan ise mevcut 3 bin kursiyer sayısını önümüzdeki üç yıl içerisinde 8 ila 10 bin seviyelerine taşımayı hedeflediklerini açıkladı. Ayan, bu hedefe ulaşmadaki en büyük motivasyon kaynağının ise sahadaki antrenörlerin emeği olduğunu dile getirdi. Başkan Dutlulu, antrenörlerin daha iyi şartlarda görev yapabilmesi için gerekli tüm desteği sağlamaya hazır olduklarını yineleyerek, gençlerin elinden tutulduğunda mutlaka bir başarı hikayesi doğduğuna dikkat çekti.
