Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu onaylı Ulusal Karacabey Dört Mevsim Fotoğraf Yarışması’nın kazananları belli oldu. Karacabey’in eşsiz doğasını ve kültürel dokusunu yansıtmak amacıyla düzenlenen organizasyona, ülke genelinden 130 fotoğraf tutkunu 412 farklı kareyle katılım sağladı.

Doğa ve insan dostluğuna ödül
Yarışmada dikkat çeken isimlerden biri de Manisa’da sağlık teknikeri olarak görev yapan İsmail Aybey oldu. Fotoğraf sanatına olan tutkusuyla bilinen Aybey, Balıkçı Adem Yılmaz ile Yaren Leylek arasındaki dillere destan dostluğu fotoğraflayarak seçici kurulun beğenisini kazandı. İnsan ve doğa arasındaki kopmaz bağı en saf haliyle yansıtan bu özel kare, yarışmada sergileme ödülüne layık görüldü.
Hem mesleki sorumluluğunu hem de sanatçı kimliğini başarıyla birleştiren İsmail Aybey’in bu başarısı, hem sağlık camiasında hem de Manisa’da memnuniyetle karşılandı. Karacabey’in dört mevsimini başarıyla belgeleyen eserler, bölgenin doğal zenginliklerini sanatseverlerle buluşturmaya devam ediyor.