Menteşe Anadolu Lisesi öğrencileri, sanatın birleştirici gücünü sahneye taşıdı. Okulun tiyatro topluluğu tarafından hazırlanan ve iki perdeden oluşan Otobüs adlı oyun, Türkan Saylan Konferans Salonu'nda izleyiciyle buluştu. Salonu dolduran öğrenci, öğretmen ve veliler, gençlerin sergilediği profesyonel performansı büyük bir ilgiyle takip etti.

Sahne arkasında büyük emek var
Oyunun yönetmen koltuğunda oturan Nil Bakır, ilk kez yönetmenlik deneyimi yaşamasına rağmen başarılı bir iş çıkardı. Gösterim sonrası duygularını paylaşan Bakır, bir yıl süren yoğun bir hazırlık sürecinden geçtiklerini belirterek, arkadaşlarının ve öğretmenlerinin sunduğu destekle bu başarıyı yakaladıklarını ifade etti.
Okul yönetimi de genç sanatçıları yalnız bırakmadı. Menteşe Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet Akif Ağır, öğrencilerin ortaya koyduğu bu sanatsal çalışmadan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, gençleri başarılarından dolayı tebrik etti. Etkinlik, izleyicilerden gelen yoğun alkışlarla sona erdi.
