Kuşadası Belediyesi’nin iştiraki olan Arya Tesisleri, hizmet kalitesini ve operasyonel verimliliği artırmak amacıyla köklü bir değişikliğe gitti. İşletme genelinde nakit ödeme kabul edilmeyeceği duyurulurken, yerini tamamen dijital ödeme yöntemlerine bıraktığı açıklandı.
Arya A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan Turan, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede, turizm sektöründeki güncel trendlerin nakitsiz ödeme sistemlerini zorunlu kıldığını belirtti. Turan, bu geçişin hem misafirlerin konforunu artıracağını hem de tesislerin daha güvenli bir finansal yapıya kavuşacağını vurguladı.

Hız ve güvenlik ön planda
Yeni düzenlemeyle birlikte kasa önlerinde yaşanan para üstü bekleme veya nakit sayma gibi zaman kaybettiren süreçler tamamen ortadan kalktı. Misafirler; kredi kartı, banka kartı, akıllı saat veya cep telefonları aracılığıyla saniyeler içinde ödemelerini gerçekleştirebiliyor.
Güvenlik boyutuna da dikkat çeken Turan, tesislerde nakit para akışının durmasının, olası riskleri minimize ettiğini ifade etti. Tüm işlemlerin dijital ortamda kayıt altına alınması sayesinde muhasebe ve denetim süreçlerinin şeffaflaştığını belirten Turan, gelirlerin anlık olarak takip edilebildiğini dile getirdi.

Personel verimliliği artıyor
Nakit yönetiminin sona ermesi, çalışanların iş yükünü de hafifletti. Gün sonu kasa kapama, para transferi ve bankaya nakit yatırma gibi operasyonel süreçlerin kalkmasıyla personel, enerjisini misafir memnuniyetini artırmaya odaklayabiliyor. Ayrıca nakit işlemlerden kaynaklanabilecek hata paylarının sıfıra indiği kaydedildi.
Oğuzhan Turan, bu dönüşümün Arya Tesisleri’nin daha kaliteli ve şeffaf hizmet sunma hedefinin bir parçası olduğunu belirterek, misafirlere gösterdikleri anlayış ve destekten dolayı teşekkürlerini iletti.