Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, akademik yıl boyunca özveriyle çalışan öğrencileri unutmadı. Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) Gençlik Programı çerçevesinde üniversitenin iletişim süreçlerine destek veren öğrenciler, düzenlenen etkinlikte teşekkür belgelerini teslim aldı.

Güz ve bahar dönemlerini kapsayan çalışma süreci boyunca üniversitenin kurumsal kimliğine katkı sağlayan gençler, düzenlenen törende akademik ve idari kadroyla bir araya geldi. Kurumsal İletişim Koordinatörü Öğr. Gör. Çağrı Demir’in ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmaya, üniversitenin çeşitli birimlerinden öğretim üyeleri ve personel de katılım gösterdi.

Başarıya Teşekkür Belgesi
Tören sırasında Öğr. Gör. Mustafa Çağrı Demir, Dr. Öğr. Üyesi Abdi Erkal, Öğr. Gör. Adem Dönmez, Öğr. Gör. Sena Durgut ile birim çalışanları Ayşe Kaya ve Ümmet Hangün, öğrencilere belgelerini takdim etti. Konuşmalarda, gençlerin görev aldıkları süre zarfında sergiledikleri disiplinli çalışma disiplini ve sorumluluk bilincinin, üniversitenin işleyişine büyük değer kattığı vurgulandı.
Etkinlik, öğrencilerin kurumsal iletişim faaliyetlerine sundukları katkılardan duyulan memnuniyetin dile getirilmesi ve toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle noktalandı.