Manisa’nın Salihli ilçesinde geçtiğimiz günlerde yaşanan tatsız olay, belediye binası çevresinde huzursuzluğa neden oldu. 21 Haziran sabah saatlerinde belediye hizmet binasının önünde bulunan ve kurum tarafından bakımı üstlenilen "Gece" isimli köpek, kimliği belirsiz bir şahsın saldırısına uğradı.

Güvenlik güçlerine zor anlar yaşattı
49 yaşındaki K.T. isimli şahıs, önce belediyenin sahiplendiği köpeğe tekme atarak zarar vermeye çalıştı. Duruma müdahale etmek isteyen belediye güvenlik personeline de fiziksel saldırıda bulunan şahıs, kısa süreli bir arbedeye yol açtı. Olay yerindeki güvenlik görevlilerinin soğukkanlı müdahalesiyle kontrol altına alınan şüpheli, daha sonra bölgeye çağrılan polis ekiplerine teslim edildi.
Adalet yerini buldu
Olayın ardından belediye avukatları tarafından şikayetçi olunması üzerine emniyete götürülen K.T., gerekli yasal işlemlerin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi. Hakim karşısına çıkarılan şüpheli, basit yaralama suçlamasıyla tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olay, ilçe sakinleri arasında büyük tepkiyle karşılandı.