Kütahya'da bir eğitim kurumunda düzenlenen sosyal etkinlik, yaşanan toplu zehirlenme şüphesiyle gölgelendi. Meydan Mahallesi sınırları içerisinde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda organize edilen programda, katılımcılara ve öğrencilere tavuklu pilav ikram edildi. Yemekten kısa bir süre sonra çok sayıda kişide mide bulantısı, kusma ve şiddetli karın ağrısı gibi belirtiler baş gösterdi.

Sağlık ekiplerine yapılan ihbarların ardından bölgeye yönlendirilen ambulanslar, rahatsızlanan kişileri Kütahya Şehir Hastanesi ve kentteki diğer sağlık merkezlerine sevk etti. Kendi imkanlarıyla hastaneye ulaşanlarla birlikte, zehirlenme şüphesiyle başvuranların toplam sayısı 71'e yükseldi.

Tedavi Süreci ve Güncel Durum
Hastanelerde müşahede altına alınan vakalarla ilgili sağlık birimlerinden açıklama geldi. Yapılan tetkiklerin ardından durumu stabil olan 48 öğrenci taburcu edilerek evlerine gönderildi. Geriye kalan 23 kişinin ise hastanelerdeki tedavi ve gözlem süreçlerinin devam ettiği, sağlık durumlarının yakından takip edildiği belirtildi. Olayla ilgili incelemeler sürerken, ikram edilen yemeklerden numune alınıp alınmadığına dair detaylı bir sürecin başlatılması bekleniyor.