Nazilli Lisesi Avrupa yolculuğunu başarıyla noktaladı

Farklı ülkelerin katılımıyla yürütülen Erasmus+ projesinde final Prag'da yapıldı. Nazilli Lisesi öğrencileri, yeteneklerini uluslararası platformda sergileyerek unutulmaz bir deneyim kazandı.

Nazilli Lisesi, eğitimde sınırları kaldıran uluslararası bir girişimi daha başarıyla tamamlamanın gururunu yaşıyor. Polonya'nın koordinasyonunda yürütülen ve "Engelleri Yetenekle Birlikte Aşalım" başlığını taşıyan Erasmus+ projesi, öğrencilerin sanat, spor ve edebiyat alanındaki potansiyellerini ön plana çıkarmayı başardı. İngilizce Öğretmeni Aylin Oruç’un liderliğinde yürütülen bu kapsamlı çalışma, katılımcı gençlerin akademik başarılarına da doğrudan katkı sağladı.

Nazilli Lisesi Avrupa yolculuğunu başarıyla noktaladı

Proje kapsamında Türkiye, Hollanda, Polonya ve Çek Cumhuriyeti’nden gelen öğrenciler; düzenlenen atölyeler, kültürel geziler ve sunumlar sayesinde birbirlerinin geleneklerini yakından tanıma şansı yakaladı.

Nazilli Lisesi Avrupa yolculuğunu başarıyla noktaladı

Prag'da final heyecanı yaşandı

Projenin takviminde yer alan hareketliliklerin ilki başarıyla geride bırakılırken, ikinci durak ocak ayında Nazilli olmuştu. Final aşaması ise geçtiğimiz mayıs ayında Çek Cumhuriyeti’nin başkenti Prag’da gerçekleştirildi. Öğrenciler burada dijital becerilerini geliştirmeye yönelik eğitimler alırken, aynı zamanda video prodüksiyonu ve görsel sanatlar üzerine uzmanlaşma fırsatı buldu.

Kapanış etkinliklerinin ardından bir değerlendirme yapan Nazilli Lisesi Müdürü Soner Gümüş, projenin sadece bir eğitim süreci değil, aynı zamanda kültürel bir köprü olduğunu vurguladı. Öğrencilerin Türkiye’yi yurt dışında başarıyla temsil ettiğini belirten Gümüş, okulun vizyonunu genişletecek benzer uluslararası projelere imza atmaya devam edeceklerini ifade etti.

İLGİLİ HABERLER