Menteşe’de eğitim zirvesi: Gelecek yılın stratejileri masaya yatırıldı

Muğla’nın Menteşe ilçesindeki okul yöneticileri, geride kalan eğitim dönemini analiz etmek ve önümüzdeki süreçte uygulanacak yol haritasını netleştirmek için bir araya geldi.

Muğla’nın Menteşe ilçesinde eğitim camiası, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte kritik bir değerlendirme toplantısında buluştu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Keleş’in başkanlığında gerçekleştirilen oturuma, ilçedeki tüm okul ve kurum müdürleri katılım sağladı.

Menteşe’de eğitim zirvesi: Gelecek yılın stratejileri masaya yatırıldı

Eğitimde niteliği artırma vizyonu

Toplantıda, geride bırakılan dönem boyunca hayata geçirilen akademik çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel faaliyetlerin detaylı bir analizi yapıldı. Müdür Keleş, eğitim hizmetlerinin kalitesini daha ileriye taşımak adına okul idarecileriyle fikir alışverişinde bulundu. Görüşmelerde, akademik başarının yükseltilmesi, okul güvenliği, rehberlik hizmetlerinin verimliliği ve öğrenci nakil süreçleri gibi temel başlıklar ön plana çıktı.

Menteşe’de eğitim zirvesi: Gelecek yılın stratejileri masaya yatırıldı

Yeni dönem için hazırlıklar başladı

Gündemin bir diğer önemli maddesini ise sınav süreçleri ve bakanlığın vizyon projeleri oluşturdu. LGS ve YKS hazırlıklarının yanı sıra Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yürütülen çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, 2026-2027 eğitim-öğretim yılına yönelik hazırlık planları da ele alındı. Yerel ve ulusal projelerin masaya yatırıldığı oturum, yeni dönemde eğitim kalitesini artırma kararlılığı vurgulanarak sona erdi.

İLGİLİ HABERLER