Kütahya eğitiminde rehberlik mesaisi: Gelecek yılın yol haritası çizildi

Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim dönemini rehber öğretmenlerle masaya yatırdı; yeni dönemin stratejileri belirlendi.

Kütahya'da eğitim camiası, geride kalan öğretim yılının muhasebesini yapmak ve yeni döneme hazırlık süreçlerini planlamak üzere bir araya geldi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki Beylerbeyi Toplantı Salonu'nda düzenlenen etkinlikte, şehir genelinde görev yapan rehber öğretmenler ve psikolojik danışmanlar buluştu.

Kütahya eğitiminde rehberlik mesaisi: Gelecek yılın yol haritası çizildi

Eğitimde Rehberlik Vizyonu

Toplantının açılışında katılımcılara hitap eden İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, rehberlik hizmetlerinin eğitim sistemindeki kritik rolüne vurgu yaptı. Yılmaz, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca okullarda uygulanan bütüncül rehberlik yaklaşımlarının öğrencilerin gelişimindeki önemine dikkat çekerek, tüm eğitim çalışanlarına gösterdikleri özverili çabalar için teşekkürlerini iletti.

Kütahya eğitiminde rehberlik mesaisi: Gelecek yılın yol haritası çizildi

Gelecek Dönemin Planlaması Yapıldı

Etkinliğin devam eden bölümlerinde, yıl içerisinde karşılaşılan zorluklar ve çözüm önerileri detaylı bir şekilde ele alındı. Rehber öğretmenlerin saha tecrübelerinin paylaşıldığı istişare toplantısında, önümüzdeki eğitim döneminde izlenecek stratejiler ve uygulanacak rehberlik faaliyetleri üzerinde fikir birliğine varıldı. Toplantı, yeni döneme dair hedeflerin netleştirilmesiyle sona erdi.

İLGİLİ HABERLER