Mahkemelik olan Yeşim Salkım ile Seda Sayan da davetteydi. Salkım, “Kadırgalı mısın nesin? Gönderirim seni geldiğin yere” sözleriyle eleştirdiği Seda Sayan ile barıştığını açıkladı: “Uzattığı zeytin dalına kayıtsız kalmadım, birlikte yemek yiyeceğiz.” Sayan da “Biliyorsunuz yanlışlıkla Instagram' da Yeşim’in ev adresini yayınladım. Bir hata yaptım. Aradım ve yayında özür diledim” şeklinde konuştu.
Nazilli sokaklarında kapı kapı dolaşan kuzuya teknolojik takip: Sahibi küpesinden bulundu
#Gündem / 26 Haziran 2026
Köyceğizli öğrencilerden büyük başarı: Dijital dünyada dilimizin zenginliğini yansıttılar
#Eğitim / 26 Haziran 2026
Yorumlar