Selendi’nin cirit meydanında büyük gurur: Şampiyonluk kupası sahibini buldu

Manisa’da düzenlenen Atlı Cirit İl Elemeleri’nde rakiplerini geride bırakan Selendi Atlı Spor Kulübü, finalde elde ettiği zaferle hem kupaya uzandı hem de yarı final vizesini cebine koydu.

Geleneksel sporlarımızın yaşatılması adına büyük önem taşıyan ve Manisa’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen 2026 Atlı Cirit İl Elemeleri, Selendi’de nefes kesen bir rekabete sahne oldu. Vali Muzaffer Ecemiş Cirit Sahası’nda bir hafta boyunca devam eden organizasyona, il genelinden 8 farklı kulüp katılım gösterdi.

İki grup halinde düzenlenen müsabakalar sonucunda, gruplarını lider tamamlayan ekipler finalde karşı karşıya geldi. A Grubu’ndan Selendi Atlı Spor Kulübü, B Grubu’ndan ise Selendi Beypınar Spor Kulübü adını finale yazdıran taraflar oldu. Uşak bölgesi hakemlerinden Bülent Demirel’in yönettiği final mücadelesi, izleyenlere büyük heyecan yaşattı.

Selendi’nin cirit meydanında büyük gurur: Şampiyonluk kupası sahibini buldu

Kıran kırana geçen final mücadelesi

Toplamda 45’er dakikalık iki devre halinde oynanan final karşılaşmasında, rakibine karşı üstün bir oyun sergileyen Selendi Atlı Spor Kulübü, maçı 9,5 puanla tamamlayarak şampiyonluk ipini göğüsledi. Rakibi Selendi Beypınar Spor Kulübü ise 2,5 puanla turnuvayı ikinci sırada noktaladı. Bu sonuçla şampiyon ekip yarı finale yükselirken, ikinci olan takım çeyrek final biletini aldı.

Selendi’nin cirit meydanında büyük gurur: Şampiyonluk kupası sahibini buldu

Kupa töreninde renkli görüntüler

Müsabakanın ardından düzenlenen ödül töreninde, şampiyonluk kupasını Selendi Kaymakamı Mücahit Enes Yıldız takdim etti. İkinci olan Selendi Beypınar Spor Kulübü’nün madalyaları ise Selendi Belediye Başkanı Murat Daban tarafından verildi.

Dört yıl aradan sonra yeniden zirveye çıkmanın sevincini yaşadıklarını belirten Selendi Atlı Spor Kulübü Başkanı Zeki Kova, "Bu başarı, sporcularımızın, yöneticilerimizin ve bizleri her zaman destekleyen hemşehrilerimizin ortak emeğidir. Ata sporumuz olan cirit kültürünü yaşatmak ve ilçemizi en iyi şekilde temsil etmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

İLGİLİ HABERLER