Bosna Hersek’te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası, unutulmaz bir azim hikayesine sahne oldu. Genç Kadınlar kategorisinde Türkiye’yi temsil eden Manisalı sporcu Nazife Tuncel, yarış esnasında talihsiz bir kaza geçirerek düşmesine rağmen parkuru terk etmedi. Acısına ve yaşadığı zorluğa rağmen mücadelesini sürdüren Tuncel, yarışı ikinci sırada tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

Başarıyı ödüllendiren ziyaret
Gösterdiği bu üstün performansla dikkatleri üzerine çeken genç sporcu, antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler ile birlikte Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’ü makamında ziyaret etti. Ziyaret sırasında şampiyonadaki zorlu süreci dinleyen Öztürk, Tuncel’in sergilediği iradenin tüm sporculara örnek teşkil ettiğini vurguladı.
Manisa’dan dünyaya açılan yetenekler
Manisa’nın bisiklet branşında yükselen bir grafik çizdiğini belirten İl Müdürü Öztürk, Akhisar’dan yetişen bir sporcunun uluslararası arenada kürsüye çıkmasının kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Öztürk, "Antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler ile birlikte yürütülen sistemli çalışmaların karşılığını almak mutluluk verici. İnanıyorum ki bu azimle Manisa’dan daha nice Avrupa ve dünya şampiyonları yetişecek" şeklinde konuştu.
Milli sporcu Nazife Tuncel ve antrenörü ise kendilerine sağlanan desteklerden dolayı teşekkürlerini iletti. Kabulde, Akhisar Karabulut Spor Kulübü yöneticileri de hazır bulunarak sporcunun sevincine ortak oldu.