Çerçioğlu'ndan Ankara mesajı: Hizmet tempomuzu daha da artıracağız

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, partisinin düzenlediği geniş kapsamlı toplantının ardından yaptığı açıklamada, yerel yönetim vizyonunu kararlılıkla sürdüreceklerini vurguladı.

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı, siyasi gündemin önemli başlıklarını masaya yatırdı. Teşkilatların önümüzdeki süreçteki çalışma disiplini ve yerel yönetimlerin vatandaş odaklı projelerinin detaylandırıldığı toplantıya, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu da katılım sağladı.

Çerçioğlu'ndan Ankara mesajı: Hizmet tempomuzu daha da artıracağız

Yeni dönem yol haritası belirlendi

Toplantı kapsamında, ülke genelindeki teşkilat faaliyetlerinin verimliliği ve halka sunulan belediyecilik hizmetlerinin kalitesinin artırılmasına yönelik kritik değerlendirmeler yapıldı. Yerel yönetimlerin önümüzdeki dönemde izleyeceği stratejik yol haritasının şekillendiği oturumda, hizmet ağının genişletilmesi hedefleri öne çıktı.

Çerçioğlu'ndan Ankara mesajı: Hizmet tempomuzu daha da artıracağız

Sahada daha aktif bir süreç başlıyor

Toplantı sonrasında izlenimlerini paylaşan Başkan Özlem Çerçioğlu, Ankara’daki temaslarının ardından Aydın’a yönelik hizmet kararlılığını yineledi. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinde yürütülen çalışmaların önemine dikkat çeken Çerçioğlu, millete hizmet etme noktasında motivasyonlarını yüksek tuttuklarını belirtti. Çerçioğlu, vatandaşları kaliteli hizmetle buluşturmak adına çok daha yoğun bir çalışma temposu içerisine gireceklerini ifade ederek, yerel yönetimlerdeki kararlı duruşlarının süreceğinin altını çizdi.

İLGİLİ HABERLER