Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehir merkezindeki yaşam alanlarını daha konforlu ve sağlıklı hale getirmek adına yürüttüğü çevre düzenleme çalışmalarına hız verdi. Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı ekipleri, özellikle yaz aylarında artış gösteren yabani otların temizlenmesi için sahada yoğun bir mesai harcıyor.
Yunusemre ilçesinde yoğunlaştırılan operasyonlarda, yol kenarlarından parklara kadar uzanan geniş bir yelpazede bakım yapılıyor. Bu çalışmalar sayesinde, kontrolsüz büyüyen bitkilerin yarattığı görüntü kirliliği giderilirken, aynı zamanda haşere ve zararlı canlıların yuvalanabileceği alanlar da temizlenerek olası sağlık risklerinin önüne geçiliyor.
Daha temiz ve düzenli bir Manisa hedefiyle hareket ettiklerini belirten yetkililer, vatandaşların yaşam kalitesini artırmayı öncelik olarak belirlediklerini vurguladı.

Vatandaşlardan gelen talepler öncelikli
Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, yürütülen faaliyetlerin programlı bir şekilde devam ettiğini ifade etti. Karataş, belediyenin sorumluluk alanındaki tüm bölgelerin periyodik olarak elden geçirildiğini belirtti.
Vatandaşların çevrelerindeki olumsuzlukları bildirmeleri konusunda da çağrıda bulunan Karataş, 153 Çözüm Merkezi ve sosyal medya kanalları üzerinden gelen tüm taleplerin ekipler tarafından hızla incelemeye alındığını ve gerekli müdahalelerin anında yapıldığını sözlerine ekledi. Büyükşehir Belediyesi, kent genelindeki estetik ve hijyen çalışmalarının planlanan takvim doğrultusunda süreceğini duyurdu.
