Bozdoğan Belediyesi, ilçe genelindeki kırsal mahallelerde yürüttüğü iyileştirme projelerine bir yenisini daha ekledi. Vatandaşların bir araya geldiği ortak kullanım alanlarının modernizasyonuna odaklanan yerel yönetim, Örentaht Mahallesi’nde bulunan sosyal tesisin çevresini daha güvenli bir yapıya kavuşturdu.
Tesisin çehresini değiştiren çalışmalar kapsamında, alanın sınırlarını belirleyen tel örgüler yenilendi ve giriş kapıları monte edildi. Bu düzenlemelerle birlikte, tesisin hem dış etkenlere karşı daha korunaklı olması hem de mahalle sakinlerinin vakit geçirdiği alanın daha düzenli bir görünüme kavuşması sağlandı.

Daha konforlu bir sosyal ortam hedefleniyor
Yapılan yatırımların temel amacının, vatandaşların sosyal tesislerden çok daha rahat ve güvenli bir şekilde faydalanmasını sağlamak olduğu vurgulandı. Belediye ekiplerinin titizlikle yürüttüğü çalışmaların ardından, tesisin kullanım kalitesinin artırılması hedefleniyor.
Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, mahallelerin ihtiyaçlarını öncelik sırasına göre belirlediklerini dile getirdi. Başkan Özel, "Hemşehrilerimizin ortak kullanım alanlarını daha kullanışlı ve güvenli kılmak adına çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Örentaht Mahallemizdeki sosyal tesisimizin eksiklerini tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Mahalle sakinlerimize hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
