Aydınlılar dikkat: Termometreler 37 dereceyi gösterecek

Meteoroloji, hafta boyunca etkisini gösterecek yüksek sıcaklıklar için Aydınlıları uyardı; özellikle öğle saatlerinde dışarı çıkılmaması tavsiye ediliyor.

Ege Bölgesi'nin önemli merkezlerinden Aydın'da yaz mevsiminin kavurucu etkileri hissedilmeye başlanıyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü 2. Bölge Müdürlüğü'nün güncel tahminlerine göre, kent genelinde hava sıcaklıkları önümüzdeki günlerde mevsim normallerinin üzerine çıkacak.

Sıcak hava dalgası kapıda

Haftanın ilk günü olan 22 Haziran Pazartesi, Aydın'da açık ve az bulutlu bir hava bekleniyor. Günün en düşük sıcaklığı 20 derece civarında seyrederken, en yüksek değerin 36 dereceye ulaşacağı tahmin ediliyor. Salı günü termometrelerde kısa süreli bir düşüşle 35 derece ölçülmesi beklenirken, Çarşamba ve Perşembe günleri sıcaklıklar yeniden tırmanışa geçerek 37 dereceye kadar yükselecek.

Sağlık uyarısı geldi

Uzmanlar, güneşin dik geldiği ve sıcaklığın zirveye ulaştığı öğle saatlerine karşı vatandaşları temkinli olmaya çağırıyor. Özellikle kronik rahatsızlığı bulunan bireylerin, çocukların ve yaşlıların zorunlu olmadıkça güneş altında kalmamaları gerektiği vurgulanıyor. Hafta boyunca bölgede az bulutlu ve güneşli bir havanın etkili olması öngörülüyor.

İLGİLİ HABERLER