Salihli Belediyesi önünde dehşet anları: Hem köpeğe hem personele saldırdı

Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye binası önünde yaşanan saldırı olayında, bir şahıs önce sahipli köpeği ardından güvenlik görevlilerini hedef aldı. Gözaltına alınan saldırgan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Manisa’nın Salihli ilçesinde geçtiğimiz günlerde yaşanan tatsız olay, belediye binası çevresinde huzursuzluğa neden oldu. 21 Haziran sabah saatlerinde belediye hizmet binasının önünde bulunan ve kurum tarafından bakımı üstlenilen "Gece" isimli köpek, kimliği belirsiz bir şahsın saldırısına uğradı.

Salihli Belediyesi önünde dehşet anları: Hem köpeğe hem personele saldırdı

Güvenlik güçlerine zor anlar yaşattı

49 yaşındaki K.T. isimli şahıs, önce belediyenin sahiplendiği köpeğe tekme atarak zarar vermeye çalıştı. Duruma müdahale etmek isteyen belediye güvenlik personeline de fiziksel saldırıda bulunan şahıs, kısa süreli bir arbedeye yol açtı. Olay yerindeki güvenlik görevlilerinin soğukkanlı müdahalesiyle kontrol altına alınan şüpheli, daha sonra bölgeye çağrılan polis ekiplerine teslim edildi.

Adalet yerini buldu

Olayın ardından belediye avukatları tarafından şikayetçi olunması üzerine emniyete götürülen K.T., gerekli yasal işlemlerin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi. Hakim karşısına çıkarılan şüpheli, basit yaralama suçlamasıyla tutuklanarak cezaevine gönderildi. Olay, ilçe sakinleri arasında büyük tepkiyle karşılandı.

İLGİLİ HABERLER