Aydın'ın Nazilli ilçesinde ikamet eden M.A. isimli genç, girdiği bunalım sonucu trajik bir girişimde bulundu. Yıldıztepe Mahallesi'ndeki üç katlı bir binanın giriş katında yaşayan 29 yaşındaki M.A., eşiyle yaşadığı ayrılık süreci nedeniyle zor günler geçiriyordu. İddiaya göre, evde yalnız olduğu sırada tüm çıkış noktalarını kapatan şahıs, doğalgaz vanasını açarak intihar etme yolunu seçti.

Zamanında müdahale hayat kurtardı
Şahıstan uzun süre haber alamayan yakınlarının endişelenerek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi, olası bir faciayı önledi. İhbar üzerine bölgeye hızla intikal eden polis, itfaiye ve sağlık ekipleri, daireye girdiklerinde M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı bir şekilde buldu. Gazdan etkilenerek fenalaştığı belirlenen genç adam, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Tedavi altına alınan M.A.'nın sağlık durumuna ilişkin süreç devam ederken, emniyet güçleri olayla ilgili kapsamlı bir soruşturma başlattı.
